Thursday, January 26, 2012

Sepagian di KPJ

Salam...cuti CNY ni, saya cuti seminggu...memang best tapi sekejap sajek sebab kena ganti 3 kali Sabtu..itu part yang menyesakkan jiwa dan raga..tapi apa kan daya..nama pun gomen servant, jadi ikut sajek..Dah lama tak update citer..keje banyak...buka lappy tapi bukan ngadap FB or blog, buat keje sekolah lah..kat umah tak buka pun lappy..tak buleh sebab nanti Fatihah pun sama menaip...hahahaha....

Pagi tadi pergi cek up kat KPJ..sepatutnya semalam..tapi dapat msg dr KPJ : Dr. Ishak tidak ada di klinik pada hari Rabu pagi, sila datang ke klinik pada jam 2.00 petang...Jadi saya pun datang pagi tadi untuk amik darah n minum air gula..malam tadi puasa start jam 9.00 malam ( saya pun tak tau sepatutnya start pukul berapa )..hentam saje..janji puasa belah malam sampai amik darah.. Sampai klinik, takde org pun, yelah sapa nak datang pagi2 kalau doktornya masuk 10 pg ke atas...Jadi nurse tu amik kad saya : Puan, boleh amik darah dulu, doktor ada operation pagi ni...Okey..gi la amik darah n minum air gula..manisnyer ya amat...tapi sebab dah lapar n dahaga, laju je masuk ..hehehehe..2nd time amik darah pukul 10.50 pagi...kena tunggu lebih kurang 2 jam..jadi saya pun duduk la kat mane-mane sambil baca buku..( setiap kali cek up mmg dalam beg ada buku, bosan tak buat ape, lebih - lebih lagi kalau doktor lambat )..pas amik darah for the 2nd time, cek baby plak...baby progress memang okey..sudah 23 minggu...hari ni dapat obimin dan neuro gain lagi..
next cek up will be on 23.2.2012...yang paling okey, berat naik 2 kg...hahahah...my gynae kata bagus sebab nak masuk 6 bulan berat u naik 4 kg sajer...esok-esok dah masuk 7 bulan mau naik berganda-ganda..oh.itu memang .mengerikan...

Itulah sepagian saya di KPJ..Sekian..bubai..wassalam...

No comments:

Post a Comment