Friday, August 24, 2012

Biskut Raya

Salam Syawal..Semua orang masih dalam mood raya..Saya pun same.Semimggu cuti raya, seminggu tu lah makan itu makan ini..Confirm berat badan mencanak naik..takut nak timbang..rasa tak selesa dah bila sarung jeans.kain pun dah ketat..oh sungguh mengerikannnn!!!.Hmmm..pas ni apa lagi, makan biskut je lah..nak turunkan berat badan..

Entry hari ini nak tepek gambo kuih raya yang saya buat..yaaaa..diulangi YANG SAYA BUAT..hahahaha..bangga semacam lak kan..Mak saya terkejut napa tahun ni buat kuih raya..jangan kata mak saya, saya sendiri pun terkejut cemana saya buleh jadi cenggini..kalau nak resepi, maleh nak tulis ler..gugel lah yer, for sure berderet-deret kuar nanti..Saya pilih yang senang n cepat dibuat..maklum ler , saya bukan dapat lelama kat dapur..lama je sikit, Firdaus n Fatihah pasti datang n ' menolong ' apa yang patut..kerja yang cepat jadi lama n keje yang senang jadi susah..so sekarang layan gambo !!!




Ini wajib setiap tahun..





Takder ler yang luar biasa..yang biasa sajekkk... Perasaan tak ?? ada satu persamaan dalam biskut yang saya buat...nak tau ?? Semua nyer kaler coklatttttt...hehehehehe...

Till then, bubai...

No comments:

Post a Comment