Monday, March 12, 2012

Hepi Bufday..

Salam...lama betul tak tulis dalam blog nih...malas weii..baca blog orang saje..banyak benda jadi 2 3 menjak nih..Alhamdulillah..setakat ni yg jadi semuanya yang baik saje...keje usah cakaplah..sentiasa onnnnnnn...bila nak offfff??? aku pun tak tau...

Cuti sekolah udah start today...walau pun seminggu, tapi okey la kan, dari takde cuti langsung...part part cuti ni mmg aku suka..korang pun suka gak kan...hikhikhik...Cuti ni nak ngadap anak bujang tuh buat homework..nama saje tadika, tapi homework leh tahan..semua subjek ada.. BM, BI, Maths, Sains, Jawi n reading assingment...tapi sikit je lah...oh !! lupa nak citer, Firdaus sudah daftar tahun 1 di SK KGV..hanya beberapa jengkal saja dari rumah..Walaupun aku guru, kira lambat gak aku daftarkan dia, orang lain masa anak depa 4 ke 5 tahun dah daftar, Firdaus nak masuk 6 thn baru terhegeh-hegeh nak daftar...nasib baik ada kosong...Masa daftar tuh, aku bawak dia sekali, bagi dia tengok keadaan sekolah yg sebenarnya...Walaupun 2013 lambat lagi, tapi aku dah berdebar-debar, macam mana lah dia nanti kat sekolah..hish..hishh..tak mau fikir dulu...( tapi tak buleh, kena fikir gak )...

Alhamdulillah...hari ni umur meningkat lagi...Syukur kepada Mu Ya Allah kerana memberi kesempatan lagi  kepada aku untuk bernafas di bumi Mu ini..Terima kasih kerana mengurniakan kesihatan yang baik kepada hambaMu ini..dan bersyukur atas kurniaan rezeki yang Kau limpahkan Ya Allah...

Okey lah...nanti citer lagi...bubai..Wassalam.......


3 comments:

  1. kgv sekolahkuuu tempat menuntut ilmuuuuuu berdisplin beharmoniiiii jadi amaaalannn kamiiiii **lari tune**

    ReplyDelete